
Sıkça Sorulan Sorular
A la carte reklam ajansı nedir?
MüÅŸteriye yaratıcılık hizmetleri, medya planlama ve satın alma, müÅŸteri yönetimi, pazar araÅŸtırması ve SWOT analiz v.b hizmetleri ayrı ayrı satın alma hakkı tanıyan ajanslardır. İstenilen hizmet kimi zaman sadece strateji hazırlama konusunda olabileceÄŸi gibi, kimi zaman marka oluÅŸturma, kimi zaman da yaratıcı çalışmalar konusunda olabilmektedir. Kaynak: G. Senem Gençtürk Hızal, “Reklam Endüstrisinin Topografyası: Türkiye ÖrneÄŸi”, İletiÅŸim: AraÅŸtırmaları, 3(1-2): 105-131, 2005.
​​​
Kaç kiÅŸisiniz?
Sayılarımız sabit kalmıyor, biz keÅŸfetmeyi seven gençleriz. Projenizini yapamayacak olsak önceden söyleriz. Büyük abilere saygımız sonsuz. EÄŸer kalabalık büyük bir ajans arıyorsanız, muhtemelen biz o ajans deÄŸiliz.
​
Daha önce bizim sektöre iÅŸ yaptınız mı?
Yapmamayı tercih ederiz. Ayrıca hala aynı sektöre hizmet ediyorsak, maalesef sizinle çalışamayız.
Yusuf Aga Özdemir olarak hiç bir zaman birbirine rakip olabilecek iki firma ile aynı anda çalışmayı uygun bulmuyoruz. Ayrıca daha önce hiç gitmediÄŸimiz bir yeri keÅŸfetmenin heyecanı gibisi var mı? Biz her sene aynı tatil beldesine gidenlerden deÄŸiliz. Dünyayı geziyoruz. Bırakın sektörünüzü heyecanla keÅŸfedelim!
​
Referans verebilir misiniz?
Seve seve. MüÅŸterilerimizle her zaman aramızda dost iliÅŸkisi olmuÅŸtur. Uzun yıllardır birlikte dostluk kurduÄŸumuz müÅŸterilerimiz var. Yeni referansımız olmak ister misiniz? :)
​
BaÅŸka ajanslarla da görüÅŸüyoruz. Bize örnek çalışacaklar, siz de çalışır mısınız?
Üzgünüz. Konkur sevmiyoruz. DiÄŸer müÅŸterilerimize ve iÅŸimize olan saygımızdan ötürü örnek çalışma yapmıyoruz. Bizi anlayışla karşılayacağınızı umuyoruz.
​
Fiyat politikanız nasıl?
Fiyat politikamız yok. Bu konuyu politika olarak görmüyoruz. MüÅŸterilerimize verebileceÄŸimiz en dostça teklifleri vermeye önem veriyoruz. Hepsi bu.
​
Ödülünüz var mı?
Evet, bazı derecelerimiz var. Ama en büyük ödüllerden henüz yok. Sizin iÅŸlerle alalım mı? Var mısınız? Ama lütfen söz verin, logoyu büyütmediÄŸimizde kızmak yok.
​
Çalışmaya baÅŸladığımızda bizimle kim ilgilenecek?
Bizde herkesle iletiÅŸim kurabilirsiniz. Sizinle de hepimiz ilgileniriz, unutmayın iÅŸ birlikteliklerini dostluÄŸa çevirmeye özen gösteriyoruz. Bizde ayrım yok. Ama iÅŸ takibi nasıl olacak diye soruyorsanız; merak etmeyin onu çok güzel organize ediyoruz.
​
Peki ya sorun yaÅŸarsak?
Umarım yaşamayız. Yaşarsak da karşınızda başka bir firma bulmazsınız. Başta neysek sonda da o'yuz.
​
Gelen iÅŸleri beÄŸenmezsek ne olacak?
Onu gerçekten bilmiyoruz. Daha önce böyle ÅŸeyler yaÅŸamadık :)
​
Bizim ÅŸirketimiz bir aile ÅŸirketi, patronlarımız çok fazla iÅŸin içindeler. Bunu yürütebilecek miyiz?
Hepsiyle tanışmaktan memnuniyet duyarız, sorun yok:)